9 класи Увага! Сьогодні проводимо урок в google classroom о 13:00. Щоб приєднатись, використайте код Код курса a32dugq
Отримати посилання
Facebook
X
Pinterest
Електронна пошта
Інші додатки
Коментарі
Популярні дописи з цього блогу
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 10 класів з біології і екології Рівні навчальних досягнень Бали Характеристика навчальних досягнень учня (учениці) Початковий 1 Учень (учениця) за допомогою вчителя або з використанням підручника (робочого зошита) розпізнає і називає окремі біологічні об’єкти 2 Учень (учениця) за допомогою вчителя або з використанням підручника (робочого зошита) називає окремі ознаки біологічних об'єктів; наводить елементарні приклади біологічних об'єктів 3 Учень (учениця) відтворює окремі факти про міждисциплінарні зв’язки біології і екології, рівні організації біологічних систем та їхній взаємозв’язок, фундаментальні властивості живого, стратегію сталого розвитку природи і суспільства, біорізноманіття, обмін речовин і перетворення енергії, спадковість і мінливість, репродукцію та розвиток; за допомогою вчи...
11 клас Матеріали до уроку https://docs.google.com/presentation/d/1hjQfzBmr9Yw05U05bkda9Uw69NIx8V5P/edit?usp=sharing&ouid=117792230150828612135&rtpof=true&sd=true
Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 6 класів з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» Рівні результатів навчання Бал Загальна характеристика І. Початковий 1 Учень/учениця розрізняє об’єкти природи. Спостерігає за проведенням дослідження природи, опрацьовує незначну інформацію з допомогою вчителя, не використовує інформацію, не усвідомлює закономірності природи 2 Учень/учениця відтворює незначну частину навчального матеріалу про дослідження природи, тіла, речовини, явища, Землю і Всесвіт, живу природу Землі, організм людини у його середовищі існування, те, як вчитися у природи і дбати про її збереження; має нечіткі уявлення про об’єкти вивчення. Спостерігає за проведенням дослідження природи, опрацьовує незначну інформацію, не в...
Коментарі
Дописати коментар