Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів 6 класів з інтегрованого курсу «Пізнаємо природу» Рівні результатів навчання Бал Загальна характеристика І. Початковий 1 Учень/учениця розрізняє об’єкти природи. Спостерігає за проведенням дослідження природи, опрацьовує незначну інформацію з допомогою вчителя, не використовує інформацію, не усвідомлює закономірності природи 2 Учень/учениця відтворює незначну частину навчального матеріалу про дослідження природи, тіла, речовини, явища, Землю і Всесвіт, живу природу Землі, організм людини у його середовищі існування, те, як вчитися у природи і дбати про її збереження; має нечіткі уявлення про об’єкти вивчення. Спостерігає за проведенням дослідження природи, опрацьовує незначну інформацію, не в...
Коментарі
Дописати коментар